FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Jogi nyilatkozat: A webáruház tulajdonosaként közzé kell tenned az Általános Szerződési Feltételeket weboldaladon. A dokumentum meg kell határozza az webáruház és a vásárló közötti kapcsolatot, el kell magyaráznia a visszatérítési és visszavonási irányelvekre vonatkozó szabályokat. Számos minta és sablon található az Általános Szerződési Feltételekhez online, csak keress rá az "Általános Szerződési Feltételek minta" kifejezést. Mindenképpen javasoljuk jogi tanácsadás igénybevételét és a sablon módosítását a vállalkozás igényeinek megfelelően.

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: Zolgertransz Kft  (székhely: 3561 Felsőzsolca, Állomás utca 22., adószám: 24987587-2-05), mint szolgáltató ("Szolgáltató") által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 
Az ÁSZF letölthető az alábbi linken: NívóBistro ÁSZF

I. Általános adatok, rendelkezések

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Zolgertransz Kft.
A szolgáltató székhelye: 3561 Felsőzsolca, Állomás utca 22.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: nivosoresetelbar@gmail.com 
Cégjegyzékszáma: 05-09-027234
Adószáma: 24987587-2-05
Telefonszáma: +36204900635
A szerződés nyelve: magyar 
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode AG, azonosító CH - 170.3.036.124-0, székhely Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland, kapcsolati e-mail: support@webnode.com.

2. Regisztráció, a felek közötti jogviszony

A regisztráció ajánlott, de nem kötelező. Megkönnyíti a későbbi vásárlást és az esetleges kedvezmények igénybevételét. A későbbi rendelések esetén a már létrehozott regisztrációs fiókba kell bejelentkezni. A www.nivobistro.hu weboldalon történő regisztrációval a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadta a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és tudomásul veszi, hogy akár az ételkiszállítás szolgáltatásának megrendelésével a Felek közötti jogviszonyt a jelen ÁSZF szabályozza. Amennyiben a Megrendelő az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy ételkiszállítási szolgáltatást nem tud igénybe venni.

3. Adatkezelési szabályok

A weboldal használata, valamint a weboldal által kínált szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat a Szolgáltató csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a jelen ÁSZF-ben és a weboldalon található Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározott feltételek szerint használhatja fel.

4. A Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

A weboldal (mint webáruház) készételeket, forgalmaz. A termékekről megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

5. A változtatás joga

A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, az általa nyújtott szolgáltatások és megvásárolható ételek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A Szolgáltatónak az adott termék vagy szolgáltatás adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a termék vagy szolgáltatás árának a weboldalon közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a weboldalon történt megjelenítés időpontjától hatályos. A változtatások a már megrendelt termékek vagy szolgáltatások árát nem érintik.

Az oldalon feltüntettet árak minden esetben az ÁFÁ-val növelt bruttó árak, kivéve, ha az ÁFA külön feltüntetésre kerül. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében meghatározott mértékű általános forgalmi adót. Az ételek házhoz szállításának, csomagolásának költségét a feltüntetett árak tartalmazzák.

6. Akciók

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Megrendelőket az akció időtartamáról. A Szolgáltató bizonyos, általa kiválasztott alkalmakkor vagy időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít, amit a kedvezményes ár feltüntetésével tesz közzé az oldalon.

II. Ételrendelés és ételkiszállítás

1. Vásárlás menete

A Megrendelő a megrendelés leadása előtt köteles ellenőrizni, hogy a kerület ahová a házhoz szállítást kéri, szerepel-e a Szolgáltató aktuális szállítási területei között, mert a Szolgáltató csak az ott szereplő kerületekre, utcákra fogad el rendelést.

  • Az online rendelés menüpontban a kívánt ételek kiválasztása után a "Kosárba" gomb megnyomása után történik és automatikusan bekerül a "Kosárba".
  • Ha a Megrendelő rákattint a "Kosár" gombra, akkor megtekintheti a kosár tartalmát.
  • A megrendelés leadásának utolsó lépéseként a "Kosár"-ban a kötelező adatok kitöltése után a "Megrendelem" gombra szükséges kattintani, mellyel a Megrendelő rendelését elküldi a Szolgáltató részére.
  • A megrendelést a Szolgáltató egy automatikus e-mailben igazolja vissza a Megrendelő részére.
  • A Megrendelőnek a megrendelt termékeket a szállítási napon kell egyösszegben kifizetnie az ételt kiszállító futár részére.
  • A megrendelések feldolgozása munkanapokon 11.00 és 19.30 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, mely az azt követő napon kerül feldolgozásra.
  • A Megrendelő a rendelését - vagy az esetleges hibákat - a +36-20/490-0635 -es ügyfélszolgálaton keresztül módosíthatja.
  • A kiszállítás a Megrendelő általi megrendelést követően 11.00-20.00 óra között, a megrendelésben megadott szállítási címre történik.

2. Elállási jog

A weboldalon történő regisztrációval létrejött szerződéses jogviszony alapján, az ételek megrendelésével, a Megrendelő köteles a termék árát megfizetni. A megrendelt ételek vásárlásától nem lehetséges az elállás, mert a Szolgáltató termékei nem tartós élelmiszerek, a gyorsan romló termékek pedig higiéniai és egészségügyi okból, természetüknél fogva vissza nem szolgáltatható termékek, melyek esetén a fogyasztót elállási jog nem illeti meg (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet). 

3. Szavatosság

A Szolgáltatótól megvásárolható készételek frissen készült termékek, melyek 2 órán belül fogyaszthatók. 

III. A felek közötti jogviszony

Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a weboldalon keresztül eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései.

Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy vásárlóregisztrációs vagy a Szolgáltató, valamint a megrendelési adatai között a Megrendelő közötti, a szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.

A megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás a Szolgáltató és Megrendelő között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti "írásbeli megerősítés" követelményének.

A megrendelések leadása a weboldal online felületén lehetséges. A weboldalon tett megrendelést a Szolgáltató csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a Megrendelő a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a weboldal felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a Megrendelőt terheli.

1. Panaszkezelés rendje

  • Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  • Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  • Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
  • A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: https://jarasinfo.gov.hu

  • A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét a https://bekeltetes.hu/ honlapon a testületek menüpont alatt találja meg. A testületek listáját nem közöljük jelen ÁSZF-ben, mivel a testületek elérhetőségei időnként frissülnek és ezen módosításokat nem áll módunkban nyomon követni.
  • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: https://ec.europa.eu/odr
  • Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
  • Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Felsőzsolca, 2022. 10. 01.

Aktuális ÁSZF letöltése: